Zindywidualizowana reklama internetowa

Nie jest możliwe przecenienie wartości reklamy internetowej. Olbrzymia większość społeczeństwa korzysta z sieci, dlatego reklamy internetowe mają wielki zasięg. Ponadto, posiadają pewne cechy, dzięki którym są wyjątkowo skuteczne i ekonomiczne.

Wybór adresata reklamy

W telewizji nie jest możliwe wybranie adresata, do którego ma trafić dana reklama. Oglądają ją wszyscy, którzy akurat mają włączony dany kanał. Niewątpliwie, jest to uciążliwe zarówno dla odbiorców, których nie interesują reklamowane produkty, jak i dla reklamodawców, którzy płacą duże pieniądze za reklamy.

Reklama w internecie w wielu przypadkach pozwala na wybranie jej odbiorcy. Chodzi tu zwłaszcza o reklamy adwords, które są dopasowane tematycznie do zainteresowań i pasji odbiorcy. Dzięki temu, reklamodawca płaci jedynie za te reklamy, które trafiają do ludzi potencjalnie zainteresowanych danym produktem lub usługą.

Inne formy marketingu internetowego

Oprócz reklam adwords istnieje oczywiście również wiele innych form reklam internetowych. Przede wszystkim są to rzecz jasna różnego rodzaju banery. Niemniej jednak, tracą one już powoli na popularności. Zyskują za to mniej klasyczne formy marketingu, takie jak na przykład marketing szeptany, czyli reklama produktu na forach.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *